Vi mår bra!

Det var ingen fara med min lille! Fick inget egentligt svar på vrf jag kännt som jag gjort men jag antar att det är bara kroppen som gör det den ska. Växer. Men allt var iallafall fint, det är det viktigaste! Gjorde både vanligt ultraljud och vaginalt (så jag fick se honom idag igen♥). Det första vi såg var hans starka hjärta slå, jag andades ut och log.. tack o lov! Läkaren svepte över magen å kolla så att allt stämde sedan gjorde hon vaginalt och kollade så att livmodern såg bra ut, vilket den gjorde. Hon klämde på magen och flyttade på bebisens huvud och såg då på nått sett inifrån.. ja ni vet, att fostervattnet var som det skulle det med. Allt var bra helt enkelt! Det enda problemet var att jag inte kunde kissa när jag skulle lämna urinprov så fick med mig ett fint litet rör hem som jag ska lämna på vårdcentralen.

Efter besöket mötte jag och Kim upp Melissa och Inger på rådhus-fiket :) Var jättehungrig då jag inte hade någon matlust på morgonen, var nog för stressad och orolig. Så det var gott :D

Sitter nu hemma och ska lägga mig å vila lite, har ont och är trött!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0