Vart är fladdret!?

Sitter och myser i soffan med Melissa som tittar på "Bompaa!" haha :) <3 Just nu är det hennes favorit Iggle Piggle, I drömmarnas trädgård :)
Bompa (Bolibompa) - ett nytt ord i Melissas ordlista, likaså "Aj" som enligt henne passar till allt.. suck. Det "gör ont" att tex klä på sig eller lägga ifrån sig datamusen, haha jaja.

Läser, som besatt, varenda graviditetskalender jag hittar och from. denna veckan (v. 16) så ska omföderskor kunna känna första sparken, som ett litet fladder. Mm och vart är mitt j*kla fladder då!? Jag är otålig.
Har kännt massor i magen men vet ju inte om det är bebisen eller om det bara är min konstiga pratglada mage helt enkelt.. Har kännt rörelser som skulle kunna vara sparkar men jag vet inte riktigt, är rädd att försäkra mig om det för tidigt, när jag inte är säker.. så jag inte börjar jubla för "gasbubblor" haha!
Men så vet jag ju att när jag får en spark så märks det! Även om jag fått det förut men inte förstått så kommer det ögonblicket när jag verkligen fattar, att DET var en spark! Och det ögonblicket är underbart! <3

Under tiden så nöjer jag mig så gärna med att känna mitt barn röra sig där inne, för det gör jag :D Man kan även se det :D





Bilder: Lennart Nilsson, V 16


Om 10 dagar ska vi, jag och Kim, på ultraljud!! Längtar så tills jag få se dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0