Varmt välkommen!


Hej så trevligt att äntligen råkas, kära fladder!

Are you thinking what I'm thinking!?? Yes!! SPARKAR!
Jag kände nyss mitt barns första sparkar :D I vänster sida var "ittet" (ja det hänger kvar även denna graviditet!) å for! :) Kommer ihåg att Melissas första sparkar kände jag på framsidan av magen <3

Nu tänkte jag skriva att du ska blunda och leva dig in i vad du läser.. meen kanske inte funkar så perfa ändå, höhö.
När man känner sitt barns sparkar så stannar allt omkring dig still. Tiden står still och det är tyst. Du är koncentrerad och tänker "kände jag verkligen rätt?". Lägger handen där du tyckte att det sparkade och väntar ivrigt... Det kom igen! Det VAR en spark!! Jag får gåshud och blir rörd och helt upprymd bara jag skriver om det, det är en fantastisk känsla!

Som jag skrev igår (var det väl!?) så vågar jag ändå inte tillåta mig själv att tänka att det var sparkar, men jag går emot mig själv lite, det var det visst! Banne mig! Hur som haver så rörde mitt barn sig!

Min bebis gjorde sig hörd, Här är jag mamma! Jag finns! <3


Åh vad jag älskar dig, du ofödda vackra mirakel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0