Unga föräldrar - gruppen

Har aldrig kommit mig för att gå på något sådant förut, men idag så! Det var riktigt kul :) I början var Melissa ganska blyg och höll sig till mig men efter ett tag så släppte det, för oss båda.. hehe! Hon sprang mest omkring med de lite större pojkarna i gruppen, typ de som inte kröp.. :P Mot slutet gick hon och lade sig i en docksäng, haha!
Det kändes bra att komma ut och träffa lite annat folk, och för Melissas del få träffa lite mer barn :) Detta gör vi om! Det är varannan onsdag kl 13:30-15:30. Sen finns det ju också öppna förskolan, där är det mer variation på åldern både bland barnen och mammorna.. Större grupp och äldre barn helt enkelt. Pratade med några av mammorna idag om den och de flesta har inte varit där, dom känner att dom inte passar in där. Funderar på att gå en gång och se hur det är men att sedan kanske hålla mig till gruppen som jag var på idag, tiden passar mig bättre också. ÖF hade öppet mån och torsdagar 9-12:00. Kim har lovat att följa med till ÖF, känns bra :)


 

Idag på uf-gruppen.
Melissa tröttnade, haha <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0