Ultraljudet

Det gick jättebra på ultraljudet! Hade en bra barnmorska, lät oss vara med på det hon gjorde, förklarade så vi hängde med. Hon var snäll hon! Haha :) Allt såg fint ut!
Bebisen var så söt! Haha, även om det mest är konturer och skuggor.

Vi fick ju som sagt veta könet, och... det är en pojke! En Alphons ♥ Längtar så tills jag får träffa honom!


Ska tillbaka till sjukhuset i lidköping på fredag för en koll angående de kramper och möjliga förvärkar som jag har. En läkare ska kolla på livmodern så att allt är okej. Vilket det säkert är, men för att vara på den säkra sidan :) Jag tycker, som jag sagt förut, att kroppen är så himla spurtig. Den verkar ha så bråttom och är väldigt tidig så är rädd att det blir en väldigt tidig födsel om det ska fortsätta såhär. Men det är säkert inget, och känns bra att en läkare ska kolla så man får koll på det.

Sedan ska vi till Göteborg när jag är i v 23-24, då en läkare ska göra ultraljud på mig och kolla extra noga på bebisens hjärta med tanke på att Kim hade hjärtfel och opererades som bebis. Men också bara för säkerhetsskull, går nog bra det med. Känns ju lite jobbigt bara. Men barnsmorskan sa att hon såg inget fel, det var precis som det skulle. Känns bra :)


Förresten, innan ultraljudet var jag 17+1 nu 17+4 :)


Nu ska jag mysa ner mig i soffan, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0