The Wedding(cake)planer

Yes yes, idag ska jag baka en tårta! Mamma & Co kommer senare för myskväll med god mat, film och tårta!
Jag ska ha mammas bröllopstårta som inspiration, fast ganska enkel. Innehållet blir ungefär som en princess-tårta, med vit sockerpasta (ungefär som marsipan fast god och söt) som överlag, som jag också ska göra blommor och blad av :) Har varken lila eller grön färg men jag har lite andra färger, röd och blå å så tar mamma med sig gul.. röd+blå=lila   blå+gul=grön , borde väl fungera? :D Kommer bli skitkul! Lägger upp bild när den är färdig :D



Kan inte lova att jag gör det såhär glamoröst, haha :) Men gör gärna ett försök!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0