Sova!

Haft en riktigt bra kväll! :) Tårtan blev skit.. blev inte alls som jag trodde eller ville att det skulle bli. Men den var okej. Den blev uppskattad iallafall! :) Jag är en asbra dotter! Har inga planer imorgon, verkligen inte ett skit. Men det känns inte tråkigt ändå, det känns skönt :) Vet att jag ska ta hand om disken från ikväll, plocka lite.. laga mat då självklart... Härmed bestämmer jag att jag ska tillägna dagen åt Melissa! Blir mysigt ♥ Mysa framför en film, göra fint i hennes rum, gå ut och gå :) Aa det låter bra! Sen kommer jag iof gå runt å tänka på "övermorgondagen" -måndag. Ultraljud! Spännande och nervigt, men det ska bli så roligt!! Jag ska se min lilla bebis :D





Förresten, ni vet mina drömmar!? Inatt var inget undantag, jag rökte förstås! Jag som inte ens saknar det!? MEN däremot fick jag en snus, om jag inte minns fel var det från min kära vän "Bumbi" (känn dig skyldig, haha!). Å det var så förbannat tillfredställande! Däremot vet jag inte vad som hände men strax efter att jag stoppat in snusen i munnen kände jag den inte, visste inte om den var borta. Men jodå, jag hade svalt den! Såg framför mig hur snuspåsen kom ner till bebisen i magen och in i munnen. Tack vare mig så åt mitt 15 veckor gamla foster tobak. Det var fruktansvärt! Om just det tror jag inte att jag drömde något mer... Fy tusan!



Känner nu att jag kanske skulle skrivit den här skiten först, om jag nu skulle kommit på den först, så jag kunde sluta med något positivt.. hehe.








Nu ska jag sova, Underbart!
Hörs imorgon.
Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0