Sommarsurfar!

Sitter på H&M å kollar sommarklänningar och bikinis. Kommer med största säkerhet inte komma i de jag har..!
Tycker bandlösa bikiniöverdelar är riktigt snygga! Är däremot rädd att de inte kommer kunna hålla upp mina gooddies haha ;) Ifall jag skulle få för mig att stå å hoppa eller nåt..? Nakenchock 2012 hoppar vi över, ja tack!





Den här sista gillade jag verkligen, så söt :)
hittade dock ingen bra underdel..



Ett bestäm köp är iaf ballerinaskor! Haha ;) Köper alltid typ 2 par på våren som jag nästintill bor i till sensommaren, när hösten kommer slänger jag dom och så blir det nya nästa vår igen! :)
Jag längtar till våren och sommaren av så många anledningar!! Jag älskar snö, det är underbart vackert o mysigt. Men så mycket kommer hända nu framöver :D Är så förväntansfull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0