Min dag.

Hej bloggen! ;)

Vaknade kl 10 imorse av Melissa. Gick in å hämtade henne, så la vi oss i min säng igen för morgonmys, i över en timme! Skönt! Gick upp nån gång över elva och åt en mysig frukost - macka, ägg, aprikoskräm! Sedan på med tv:n och plocka. Vid 13-14 var det dags för Melissa att sova middag, då passade jag på att duscha och göra iordning mig. När hon vaknade igen gick vi in till stan, förbi mvc en snabbsväng sedan in på ica. Vid fem-tiden kom Jessica, Albin och Oliwer. Melissa var ganska tyst men hade roligt :)
Till middag; hasselbackspotatis och kött i sås :thumbup:
Efterrätt; Vaniljglass med kokta hallon över, blir som en underbar hallonsås, mums! Sött, syrligt & varmt, kallt ;)

Summering; Jag har haft en bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0