Little Miss Sunshine

Hej på er!
Vaknade verkligen på rätt sida imorse! Efter att ha dratt mig i två timmar ;) Medans jag plockade fram frukosten så fick Melissa sitta å måla vid matsalsbordet (sitter där typ jämnt nu, så himla mysigt!) med kritor och målar/pysselböcker :) Hade en lång och mysig frukost ♥ Efter det fick hon borsta tänderna och sedan stå å plaska bäst hon ville i badrummet medans jag plockade av från bordet :) Jag tog en dusch och gjorde iordning mig sen fick spelet och börja storstäda Melissas rum :) tom. dammvippan och dammtrasan åkte fram! Så nu är det glänsande rent. Lite jobbigt att hon gärna vill leka med de sakerna jag plockar undan eller gör iordning haha. Har nu lagt henne för att säkra att rummet är städat nån timma iaf!
Igår var det prat om att Melissas farfar och faster Mimmi (2år) skulle komma förbi men har inte hört nått än.. kanske senare då. Annars vet jag inte vad som händer idag. Måste handla!! Ska försöka hålla min goda städar-anda uppe också, så skönt när det är färdigt!

Sugen på att baka något.. har funderat på smulpaj men vet inte om hallonen jag har räcker med tanke på alla hallon-smoothisar vi gjort här :) Äh jag fixar nog ihop nått!




Ha en underbar dag, Svejs!






Har på mig Melissas lila-glittriga HelloKitty diadem då hon bröt sönder mitt igår.
Fashion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0