Jag är Slut!

Usch jag mår inte bra! Är helt slut, känner mig sjuk. Har börjat få typ foglossning lr nått redan, det är ett helvete iaf. Känner hur kroppen tänjer ut sig, huden sträcker, skelettet typ utvidgas, revbenen tänjer ut sig, jag är ÖM i en del ben i kroppen speciellt vid bäckenet kan man säga.. jättesvårt att förklara, men hemskt är det! Får kramp inne i kroppen, rumpan och benen om jag står eller sitter för länge. Dessutom har jag svårt att andas, inte nog med att jag är täppt i näsan (tack vare graviditeten) så är det som ett tryck på lungorna. Andas tungt nästan hela tiden, på rygg kan jag inte ligga så länge får nästan lite smått panik då eftersom jag inte får in nån luft, haha ja jäkla skit! Bröstmjölken är redan påväg också.. lr typ här, (y) den som de flesta får runt förlossningen haha. Min kropp är verkligen taggad för det här! Med Melissa fick jag den i 6:e månaden vilket jag och de flesta andra tyckte var riktigt tidigt, nu är jag i 4:e månaden och den fyller redan på ;) Jag röstar på att det blir för tidigt denna graviditeten också, fast att kroppen denna gången tom fixar det själv (y)

Men, jag tycker fortfarande att det är ett jäkla privilegium och ära att få chansen att vara med barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0