Jag är en befruktad man

En del av mig blir en man när jag är gravid.

"Hej, Tomas heter jag. Är en man på 30 vintrar. Tycker om snus och öl. Längtar tills i sommar då jag blir kvinna igen. Rätt grymt att ha bröst nu ändå, yeah. Gillar bögmusik som Takida."


Jag vet inte riktigt vad jag höll på med där, (men iaf bättre än "Cha cha bloggen!"), men lite så känner jag mig. For the record, om någon inte fattar, jag gillar inte takida!

Ja jag blir sugen på öl så fort jag blir gravid, även förra gången. Som de flesta vet så rökte jag innan, snusade någon gång ibland men var absolut ingen snusare. Men nu, jag är så sugen på snus så det är irriterande. Har tillochmed vanan (från ingenstans) att sitta å greja med läppen som om jag hade snus inne, för att "fixa rätt den". Stör mig! Blir däremot inte speciellt mer sugen när jag ser snus, så det är bara någon fix idé min hjärna fått, haha! Har funderat på att börja med sånt där "snus" som det inte är någon tjära lr nicotin i, men då tillfredställer jag ju bara behovet mer och gör det till en "riktig" vana. Sen kommer folk tro att jag verkligen snusar å det får dom inte! Hemskt! Det vore ju snyggt annars, jag som hatar gravida som använder tobak och dylikt.


Detta kändes som ett ganska stökigt inlägg, vilket inte är så konstigt iof då det är nedskrivna snurriga tankar ;)
Men jag kommer nog ha ett gott skratt när jag sedan kommer tillbaka till bloggen om nått år! Redan nu tycker jag att det är skitkul att gå tillbaka och läsa det jag skrev för två år sedan :D



Ne nu ska jag gå å köpa mig en Rappe (y) Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0