Hemma efter en sväng i Skara

Var på arbetsförmedlingen och fick information i grupp om hur man gör ett bra CV och personligt brev, så tänkte sätta mig å kludda lite med det sen, guldstjärna!

Gick sedan å mötte upp Mamma och Melissa på Nockes för fika :) Tummen upp för ställen med lekhörnor!
Tummen ner för ställen där barn kan komma in bakom de obemannade diskarna, haha ;) Ja Melissa hade roligt iaf (och kunderna), höll stämningarna lite.

Är trött, vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Men känner mig ändå pigg på ett sätt :) Känns så bra när man kommit ut på förmiddagen, en bra start på dagen! Och så är det förbaskat fint väder idag med! :D Ännu en vårdag, tycker jag, sådär i mitten av januari (y)



Melissa: "Kom kom!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0