Hej Bebis!

Jag vet inte hur bra täckning du har där inne så du kan läsa detta men...

Jag längtar tills jag får träffa dig, hoppas du känner likadanat (: Du har en storasyster som heter Melissa, det är hon som kryper över magen ibland, förlåt jag har sagt till henne. Men hon är också väldigt söt, hon klappar och pussar på magen (: Hittills min kära son så har du gjort mig ganska fet.. men det gör inget, jag trivs! Trivs du? Jag hoppas det, för det är tänkt att du ska vara kvar i ca fem månader till. Den där basrösten du hört som trycker sig mot magen och ropar 'bebis'.. det är din pappa! Han är jättesöt, du kommer tycka om honom massor. Han har mycket att lära dig när du kommer ut. Men du, när du vill lära dig att prata med tjejer, kom då till mig. Pappa är.. ja han är inte dålig men han är inte så bra heller. Vi har så mycket kärlek att ge dig! Och jag vet att du har lika mycket att ge oss! Vi vill gärna ge dig namnat Alphons (: vad tycker du? Fundera på det. Och du, när du blir lite större så försök att inte sparka så mycket på revbenen då är du gullig, så lovar jag att.. ja jag vet inte riktigt vad du tycker är jobbigt men jag kan försöka att sitta rakare när jag blir större så du inte trycks ihop lika mycket!? :)

Vill att du ska veta att du är så varmt välkommen till världen och till våran familj Vi längtar efter dig!
Vi älskar dig, väldigt mycket! Våran kärlek för dig växer för varje dag, precis som för din syster Melissa. Ni betyder väldigt mycket för mig och pappa



Nu ska jag och din pappa göra mjölkdrinkar och smoothies, hoppas du gillar dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0