Drömmar bortskänkes

Jag har haft sådana konstiga drömmar på sistonde! Jag brukar aldrig komma ihåg så mycket av mina drömmar annars, brukar tycka det är tråkigt men nu önskar jag nästan att jag inte kunde komma ihåg någonting från dem.

Jag drömmer om människor jag inte träffat på evigheter.
En valp utan skinn. En gammal kompis som ringer och gråter och säger "Jag var kissnödig och du drog" sedan skrattar han generat. Om denne drömde jag också att jag festade med hans lillebror sedan kom vi hem till honom och hela hans familj var mördad, en hängd, en i badkaret osv.. Jag blir jagad av en kille som brinner och vars fötter glöder, han sparkar på mig så jag också börjar brinna. Jag snor en saab. Poliser skjuter mot mig.
Varje dröm börjar med att jag festar och röker, kommer på mig själv men viftar nonchalant bort samvetet (har slutat röka) sedan sluter de med att någon försöker mörda mig eller att någon annan blir mördad.

Drömtydarbok någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0