Check!

To do list.. To excperience list!

Har satt upp en lista för mig själv att göra, uppleva innan jag fyllt 30 :)



Måste:
  • Åka till asien
  • Gå på fiskspa. Man sätter ner fötterna i ett stort akvarium å så äter små fiskar upp de döda hudcellerna på fötterna.
  • Dyka & snorkla
  • Skicka upp en khom loy i himlen - thailändsk rislampa
  • Köpa hus
  • Färga håret rött
  • Bli vältränad i den mån att jag är (helt) nöjd med min kropp
  • Ta en danskurs - tango?
  • Åka till Kreta med mamma igen
  • Vara gift


Vore roligt:

  • Åka till Usa, typ Miami, and see what the deal is
  • Bila i europa igen
  • Skriva en kokbok, alternativt bak/efterrätt
  • Rida på en elefant





Khom loy


Inann jag dör ska jag också ha klappat en tiger! Så vackra och maktfulla





Kommentarer
Postat av: Jens

Ett måste borde väl vara att skaffa ett jobb!?

2012-01-30 @ 16:15:03
Postat av: Svar:

Haha ja men det är väl självklart! Som att klä på sig varje morgon men inte skriver jag med det heller ;) Kul att du finner min blogg intressant! /Josefin

2012-01-30 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0