Bra dag!

Ja denna dagen blev mer kreativ! Sov dock länge, var helt slut! Ändå la jag mig mkt tidigare än vad jag brukar, fast somnade nog inte förräns 1-2, men kroppen vilade ju ändå :)
Har idag dratt ut mig och min lilla familj två gånger, yes! Haha :P Har varit så seg och trött under en period nu hoppas jag blir lite bättre snart. Har nog varit påverkan av både vädret (sol i två timmar..) och graviditeten, blivit snuvig och täppt, som är lätt att bli nu.. pga av båda. Haha har det inte lätt!
Åt frukost vid ca kl 11 sedan stod Madagaskar 2 på i två omgångar, för sköna låtar i den! Efter Melissas middagslur gick vi ut allihop å handlade, sedan hem för att laga mat och äta. Efter middagen var det min tur att sova, somnade på soffan någon timme, hehe. Efter Melissas och Kims tjat kom jag till slut upp och vi gick ännu en gång iväg å handlade, jag köpte bl.a. godis för hela 8 kronor! Sedan trallades det vidare till Kims pappa som har en dotter på dryga 2 år. Där stannade vi enda till en stund efter 22:00, Melissa somnade i vagnen påvägen hem. Sen var det bara kläder av, flaska och napp så sov hon igen, snuttan

Har slängt i en tvätt som kvällens sista ansträngning och ska nu hämta dippen, sätta på en film (Horrible Bosses) och knapra chips och grönsaker :thumbup:



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0