Bildbomb

Hej!

Har suttit å kollat runt efter bebiskläder :)
Hittade både snyggt, roligt och fult..





Den rosa till Melissa!



Hittade en fin mammatröja (och massor annat) från Lundmyr of sweden











Har haft en riktig sov-slöardag idag! Skönt men jag tycker nästan det är jobbigt, haha. Kära Kim fixar maten :) Melissa sitter här brevid och äter isglass, som smakar jordgubbskräm, medans jag bloggar :thumbup:
Imorgon får bli en något mer kreativ dag!
Mikael ringde förut och vi, enligt mig, bestämde att vi ska hem till honom och mamma i veckan som kommer, ska fixa med papper, gütt! Ska bli skoj och skönt att komma hem till mamma, har inte varit där på ett tag. Dom håller på å gör om i hela ..stugan. Ska bli spännande å se hur det blivit, so far :)




Melissa är så söt! Gör en glad och förvånande min när hon biter i glassen :D Du är för härlig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0