2012-01-30

Det har varit en lugn men påfrestande dag. Har diskat å donat. Snuttan är sjuk så har varit gnällig inatt och idag, stackarn ♥ Hon har myst i soffan med jordgubbssaft och Nalle Puh på tv:n, somnade till ett tag (: När hon vaknade var det dags för middag, ugnstekt makrill med potatis, ärtor och citron (mums!) men hon vägrade äta och gillade inte att behöva lämna soffan så hon fick återgå till Nalle Puh. Kim försökte få henne att äta när hon satt där med, men det gick inte.. Hon åt ganska bra med frukost ändå, lite scones som jag bakade igår, youghurt, russin (massor med russin! Vitaminer:thumbup: )och mjölk. På eftermiddagen bakade jag smulpaj med hallon och kokostoppar, DET åt hon av! Eller nej inte pajen, men vaniljsåsen till ;) Hon moffa glatt i sig av kokostopparna, vilket bara var bra. Bättre det än inget! Sedan har hon druckit mkt vätska under dagen, och fått välling, så rätt bra för att vara sjuk ändå. Hoppas hon sover hela natten! Vill gärna vakna till vid 05..


Har nu pratat en låång stund med fina Fia :) haha klatchigt ;) Känner mig så lättad när jag pratat med denna människa! Känner mig urpratad :) Nu är det dags för mig att gå å lägga mig, skönt!!



Bild från i somras, Gränna!
Tror vi kan bjuda på denna :D





Säger som Anders S. Nilsson (programledare för Parlamentet)

-Ha en underbar natt tillsammans!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0