WakeUppCall

Jag gick just in på Facebook och märkte då att det är Fredag!? Redan? Blev förvånad men också irriterad över att jag bara går här dag ut och dag in. Tisdag, fredag eller söndag? Ingen skillnad. Så Jäkla trist! Jag är trött på det. Okej man kan väl ha sånna perioder antar jag,.. speciellt när man är sjuk är det lätt att det blir så. Men jag är fortfarande jä*ligt trött på det. Ordning och reda ska det bli! :D Är sugen på att ta en säck och börja slänga saker.. vore kul! Men kanske lite dumt.
När jag är färdig kanske jag skulle kunna pallra mig ner till skönhetssalongen, eller vad det nu är, Karisma å unna mig att fixa naglarna eller få ansiktisbehandling ;) Fick ett presentkort i julklapp på några hundralappar av svärmor som jag tycker börjar bli dags att använda nu :)





Barn ♥ Karamellfärg
En underbar bild från när vi firade Mamma å Micke för några veckor sedan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0