Ryck upp!

Hej på er! Ja igår hade jag ingen rolig kväll.. La mig i sängen med datorn, tänkte mysa å måla naglarna. La mig å sov istället. Gick in på facebook och såg några fina rader innehållande "vila i frid" och ett länkande namn, gick in på namnet och tyvärr var det en ingift släkting. Känns skittråkigt,... fruktiansvärt hemskt! Detta är ingenting som jag vill sitta å blogga om,.. men vill säga att jag beklagar familjen och ja, må du vila i frid ♥





Har på eftermiddagen varit hemma hos Melissas farfar. Medans Kim tatuerade bakade jag morotskaka, jättegott! Kom hem för en stund sedan, har ätit kvällsmat och lagt Melissa. Sitter nu med Kim och hans lillebror Kevin, i soffan.. fixar lite med bloggen sen ska jag nog avsluta kvällen som jag tänkt det igår. Med film och mys i sängen, helst i sängen! Har skapat en ny användare i Blondinbellas (ja, blondinbella;)) egna nätverk, Spotlife. Funderar på att flytta över bloggen dit. Som ni säkert märkt så har jag inte längre någon bild eller presentation, för när jag skulle ändra och uppdatera båda så vägrar det att sparas så nu har jag inget istället.. lite tråkigt. Men flyttar jag över bloggen så så kommer alla mina gamla inlägg att flyttas med, bra va :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0