Melba - En underskattad klädsajt?

Nej detta är inte mitt seriösa tänka-till inlägg ;)


Har ni varit inne på Melba.se? Vad jag kan minnas har jag nog aldrig suttit där å glott, förräns nyss. Verkar ju riktigt nice! Inte så proffessionel och påkostad sida kanske, men en del grymma kläder och det är väl ändå det man är ute efter.. ;) De hade en kategori kallad Fokis Fashion. Haha den bruden är la för go! Hon hade faktiskt valt ut några "bär-bara" kläder, en del var tillochmed utan öron ;) Ne men hon är allt kreativ och egen den tjejen :)



Valde ut några favoriter..





Min stil är verkligen motsatt sig själv! Spets, flickigt - hårt, rockigt. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0