Lördag

Hej! Hade sovmorgon idag, så jäkla skönt! Tack Kim :) Sov till typ kl 14.. hehe! När jag gick upp var det dags för att Kim att gå för ännu en sittning. Melissa hade precis vaknat så vi yrade nyvaket runt innan jag ställde mig å värmde på kalopsen från igår, haha gött! Efter middagen hoppade vi båda in i duschen, Melissa duschade längre än mig! Haha :) Sen fönade vi håret och smörjde in oss, ja vi gör allt likadant och allt tillsammans! ;) Blåste henne extra varm så hon inte var fuktig då vi skulle tralla iväg till hennes farfar där pappa satt å tatuerade. Hon fick gå den första biten själv, mysigt och jätteroligt men efter att hon tvärvänt å sprungit åt andra hållet några gånger för mycket fick hon snällt sitta i vagnen resten av promenaden. Det är lite sådär halvjobbigt att springa efter henne å bära runt på henne nu när jag är gravid, ska ju inte ens bära henne egentligen.. men hur lätt är det!

Nu sover Melissa och jag och Kim sitter i vardagsrummet, ska snart sätta på en film. Har ätit vårrullar och nudlar :) gott! Så fort jag inte är lika mätt längre så åker jordnötsringarna fram, suktat sen igår så var tvungen att köpa det förut, hehe.

Ha en underbar lördagskväll. Puss!




Vecka 21
20+1 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0