Jag är tillbaka!

Hej på er!

Åkte ju till mamma i  fredags för att tillbringa kvällen med buisness och mys... Pfft. Stannade hela helgen och det blev inget vettigt gjort, bara mys! Men det var så härligt :D Spelade spel, bakade och bara var! Dom har fått det jättefint i huset, dock inte färdigt än. Köket och vardagsrummet sitter nu i ihop som ett stort öppet rum, härligt. När jag kom in i köket och blicka in över det nya vardagsrummet var det som att se ett foto taget från en inredningstidning, så vackert! Ljust och öppet! Stora fönster som sträckte över hela den ena väggen och gav en underbar utsikt över träd och en snötäckt äng.. färgerna var vit, blå och beige. Lantligt och shabby chic ;) Wiktigt feijnt!

Fick lite linnen av mamma, mest storlek M, asbra! Då mina är XS/S, inte perfekt med de bulorna på framsidan som jag är i fullgång att fylla ut..! Fick även en supergo vit tröja :) Lång, stor, varm, snygg, mysig.. Perfekt helt enkelt!
Stod även å grävde bland hennes bh:ar i smyg, men jag överskattade visst mig själv lite.. Haha fortfarande den lilla flickan som grävar i sin mammas garderob och drömmer om former :)

Är sjukt trött så ska lägga mig snart. I helgen delade jag, Melissa, mamma och Ebba (hunden) säng :) Ja jag slängde ut Micke, låtsaspappa, och sov med min mamma! Melissa låg väldigt nära mig med ansiktet vänt mot mig och snarkade typ på mig, när jag skulle försöka sova, haha! När jag fått henne att vända sig liiite ifrån mig så började mamma, som låg på andra sidan Melissa så jag kunde inte nå henne men ryckte i hennes täcke så hon vaknade till lite och slutade snarka.. haha stackarn! Men sedan var det ju Ebba med som bredde ut sig nere vid fötterna (kan ju vara mitt fel att hon låg i sängen visserligen..). Vilka problem ;) Men ja jag somnade iaf till slut. Vaknade tidigt imorse av att Melissa satte sig upp.. sen slängde sig bakåt åt fotändan, nästan vid Ebba, sen somnade om men visst hon fick ligga så då, försökte få på henne lite täcke iaf (:

Ska imorgon försöka lägga ut en video på när Melissa dansade igår, jättesöt! Orkar inte nu, har mer tid imorgon. Så kolla in i morgonon så får vi se hur det går för mig :)




Gammal bild på Melissa & Ebba ♥



Nu ska jag sova! Puss & Godnatt ♥

 


Kommentarer
Postat av: Conny Hjort

Bara att vänta och se då min kära släkting och solstråle kram ....

2012-02-06 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0