Hi, i'm just a regular little bitch who writes out cocky shit on facebook, instead of spitting them into your face..

Haha ibland blir jag lite irriterad på dessa b-rudar ;)


Jaja.. Haft en bra söndag? Det har jag, lugn och mysig. Melissa fick allt sitt bad innan nattning ♥ Hon somnade direkt. Vi skippade Monopolen och körde på online-poker istället haha.. aldrig gjort det förut så det var la spännande.. sitter i soffan precis sett en lite underlig film som rullat på tv:n medans vi har varsin dator i knät, och nyss delat på en burk ravioli. Thats how a weekend should end! Haha ;) Ska snart lägga mig tror jag,.. ska nog ta mig en smörgås och en kopp te först :) Och nej inte The, thé eller nått annat trams. Bitterfi**a, heey!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0