Hej på er!

Vilket skönt väder! Ska kasta ut min familj i snön sen tänkte jag.. när de vaknat. Skulle vara skönt att ta en powernap, men gör jag det så sover jag hela dagen. Som igår, så jäkla skönt! Är mycket bättre i halsen redan! Antagligen tack vare att jag vilat cå mkt och så har jag ätit rätt bra, för att vara sjuk, så har inte blivit sådär svag. Igår var jag däremot nära på att svimma två gånger när jag bakade deg till tacopajen, då jag inte hade ätit på länge. Men åt lite mackor och en clementin + att jag vilade några minuter medans Kim fick rycka in i matlagandet, sedan var det inga problem :)

Är jättetrött.. satt uppe och spelade det nya Monopol till klockan 03 inatt, haha..(började ändå vid 22-23) Kim vägrade ge sig. Det slutade med att jag vann med 60 miljoner ;) Jag som aldrig vinner monopol, jag hatar skiten! Men jag tänkte att han ska få en chans att slå mig, kanske ikväll. Måste börja lite tidigare bara, och inte var så snälla mot varandra. När vi givk på varandras gator och vi inte hade pengar så blev vi skyldiga, istället för att sälja av gator, haha fel spel att gulla på. Men det var iaf jätteroligt :) skön lördagskväll!

Ni vet thats's it-rycket jag fick i fredags..(?) det har hållt i sig ganska bra faktiskt :) haha. Har kommit igång rätt bra med att sortera alla dessa kläder. Förstår inte hur det kan finnas så mkt, i varenda vrå. Dels Melissas kläder, vad hon ska ha kvar och de som är för litet. Sedan bebiskläder som ska sparas. Och även mina kläder har jag fått rensa bland, kan ju inte få på mig allt.. rensade ur hälften bland både byxor och toppar. Känns bra :)
Nu märker jag hur "gravidig" jag verkligen har blivit och ser ut! Jag älskar det :D



Vecka 21, 20+3

Denna bilden tog jag tidigare idag. Melissa insisterade starkt på att jag skulle bära detta skärp!

Bebisen har börjat röra sig mycket mer nu det senaste! Så nu oroar jag mig inte alls lika mycket, inget mer negativt nått-har-hänt-snack. Har fått för mig att han sparkar mycket, mest när jag är stilla. Som runt den här tiden när jag slappar i soffan när Melissa sover. Och på natten när jag gått å lagt mig, då är han verkligen igång!! :D Jag har nog inte bara fått för mig, det är nog så. Eftersom när jag inte är stilla och går runt så vaggas bebisen i magen, vilket nog blir svårt för en liten pluttbebis att hålla sig vaken vid ♥ Åh jag längtar så efter dig!
Han har också blivit mycket starkare nu, så mkt drf jag känner mer sparkar nu, för nu kan han så det märks!! Kim kände sparkar för första gång torsdags- eller fredagsnatten :D!! Det var jätteroligt, för oss båda! Jag blir så glad när Kim nu kan vara en större del i graviditeten och få vara med mycket mer. Tänk när Melissa får känna en spark, vad tusan ska hon tro då!? Haha ja det blir spännande.
Jag sa till Kim igår att jag längtar så tills förlossningen! ..men sa också att det var första och enda gången han skulle få höra mig säga så denna graviditet, haha. Anledningen är det underbara ögenblicket när man får se sitt barn för första gången ♥ De bär upp bebisen och lägger den på ens bröstkorg. Det är en sådan häftig känsla. Med Melissa, så grät jag och skrattade på samma gång. Världens, och livets, bästa känsla! Utan tvekan!

Tänk när du får se ditt barn för första gången, när du första gången ser in i ditt barns ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0