Fönstershoppar skor

Gillar väskor. Älskar kläder. Dör för skor. Hahaha ja jag är lite over the top när det kommer till skor ;) Men ett par skor gör så mycket! Min klädstil är inte direkt utstickande och det strävar jag inte efter heller direkt. Men skor som verkligen syns, DET är något jag älskar! Skrikiga färger, pampiga skor, höga klackar! När jag var yngre vägrade jag att gå i låga skor på grund av att jag är så kort, gjorde allt för att komma upp några centimeter. Haha. Nu är det inte det de handlar om men det är fortfarande klacken som gör mycket av skon.
Den ska vara hög och utstickande, Nice!
Jag är ändå rätt glad över mina måste-ha-klack-år då jag kan gå i det mesta utan att se ut som en vacklande, salongsberusad höna :)
Jag vet inte om jag har blivit höjdblind HAHA,
men jag tycker allt att man kan lägga till nån/några par centimeter på klacken
med nästan alla skor jag hittar. Kanske inte när jag får på mig dom? ;)

Skor-/Stilikoner: Victoria Beckham & Nicki Minaj
;)

Hittade några riktigt läckra måste ha..



Christian Louboutin
Signatur, röd underdel


Christian Louboutin
Snygga men inga direkta superskor. Men jag gillar dom!
Röd underdel ;)


Christian Louboutin
Söta! Men också rätt fräcka.


Christian Louboutin
Ja dom står ju trotts allt ut! ;)


Jeffrey Campbell - Lita
Antagligen den vanligaste modellen av JC
Riktigt snygga, och lätta att gå i! Jag har två liknande par, älskar dom!


Jeffrey Campbell - Lita
Är dom inte underbara!!?
Tyckte att dom var hemskt fula när dom blev moderna,.. men nu kan jag inte få nog :)


Jeffrey Campbell - Lita
Blå och svart ihop är väl egentligen ett big NO, men denna var riktigt stilren!


Jeffrey Campbell - Lita
Wow! Dom här vill jag verkligen ha!
Vet inte om jag någonsin skulle våga ta på mig dom eftersom dom lär ju inte hålla sig vita? Haha!
Som mina spets-campbells som jag köpte i oktober/november :)
Har inte använt dom än, mer än prov i lägenheten, just för att jag inte vill förstöra dom.
Tar ut dom när vädret inte hotar! Haha!


Jeffrey Campbell - Sparkle
Även dessa är nog bland de vanligaste, men snygga är dom!
En perfekt detalj till en rent svart kort klänning ;) Möjligen kanske inte så ljusa som dessa..?


Jeffrey Campbell
Rätt grymma ju :)


Jeffrey Campbell
Kolla in! Dom är sanslösa :) Haha vore asgrymt att ha sådana här!
Ingen aning om vad jag ska ha dom till, men att bara ha dom vore nog!


Jeffrey Campbell
Älskar färgen!
I övrigt ser nog skon bättre ut på.


Jeffrey Campbell - Tie Wedges
Egentligen så tycker jag inte om kilklackar. Fattar inte grejen.
Och vet inte om dom är så direkt mycket bekvämare att gå i heller? Verkar bara klumpigt.
MEN dessa så ändå rätt bra ut, och bekväma! Som en mordeniserad flickig tennissko :)


Jeffrey Campbell - Tie Wedges
Utmärkta vårskor?


Jeffrey Campbell - Nightwalk
Inte direkt snygga.. Men det vore kul att prova ett par å se hur balansen klarar sig ;)
Ser ju inte superlätta ut att gå i!


Jeffrey Campbell - Nightwalk
Fulsnygga? Kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om de här.
Grymma på bild iaf, haha!
Någonsin sett filmerna Saw? Ifall mannen som riggar allt, sawsnubben,
skulle ha en sexig assistent kan jag tänka mig att hon skulle bära just dessa på fötterna! :) Right!?



Jeffrey Campbell - Spike
Det här är grejer!! Så fruktansvärt snygga!


;)


Var bara tvungen att ta med dom här!
Dom är inte direkt snygga!? Fast heller inte så fula.
One of a kind, thats for sure!


Dessa är utan tvekan bland de snyggaste par skor jag någonsin sett!!
Finns inget mer att säga. Bara se på dom, Och njut.


Vems fötter sitter dessa på om inte Nicki Minaj ;)


Spark-i-skrevet-skor ;)


Dessa är perfekta som en snygg detalj på en klassisk outfit!
Svart dress med kavaj.
Svart eller mörk vinröd enkel långklänning med öppen rygg.
Snyggt!


Ja dom här piffar nog upp vilken outfit som helst! :)
Jag säger inte att dom är direkt to die for, men jag blir bara glad när jag tittar på dom.
Fulsnygga? Men härliga!


Påminner om en robot.
Tycker dom är väldigt snygga, fräcka men också stilrena. Gillar!!


Riktigt läckra!
Är dock osäker på det där med blått och svart...


Gillar däremot de andra detaljerna på dom, speciellt dragkedjan.


Ett par enkla söta skor från Zara
Tycker att många av skorna därifrån är väldigt enkla men klassiska, eleganta.
Lite buisness över dom ;)



Victoria Beckham!



Avslutar med ett par låga skor. Gillar de färgglada busiga LV-mönstret på de annars vita och enkla skorna.
Sött med ljus sommarklänning :)


Dream on.. ;)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0