Egentligen borde jag inte..

Men jag har hittat ännu mer kläder till bebis! :)










Visst är dom fina!?
Hittade dessa på Nelly.com. Brukar annars inte hitta nått direkt där,men fina pojkkläder hade dom!
Tyvärr så finns det ju inte lika mycket kläder till pojkar/killar/män som det finns till flickor/tjejer/kvinnor.
Men tycker däremot att det är lättare att hitta snygga killkläder än till tjejer.
Till flickor är hälften blommor och rosa hjärtan, så trött på't!!
Visst jag kan också bli lite "aaaww!" när jag ser ett rosa flickplagg men inte för mkt snälla!
Och sen tycker jag inte att det ska vara blåa bilar på vartannat pojkplagg heller.
Mittemellan är alldeles perfa :)





Dom här klänningarna skulle vara jättefina på Melissa!

Hittade dom på bonprix.se. Aldrig varit inne på den sidan, googlade mig nyss fram till den :P
Men den verkar vara riktigt toppen!


Haha kolla vilken skön t-shirt jag hittade på samma sida! :)

Tror bestämt jag hittat mig en ny favvo-sida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0