Psykologi

Funderar starkt på att läsa psykologi! Har alltid varit intresserad av det. Helst av allt vill jag bli beteendevetare :) Däremot tar det ju ca sju år att utbilda sig. Det är nog värt det i slutändan. En vän till mig som är beteendevetare har dock berättat att de första tre åren är skit. Att man då inte får läsa så mycket om just psykologi, inget roligt eller spännande direkt utan man får lära sig om psykologins grundare och andra gubbar.. Awesome :( Haha aja. Innan jag ens kommer i närheten av att plugga psykologi så måste jag gå på folkhögskola och läsa upp mina betyg. Men funderar på om man kan börja å läsa hemma? Under graviditeten kanske och under mammaledigheten :) Right!?











Hittade en jättegammal bild :)
Haha vad tycks? Dr Josefin Kagerö, superpsykolgen!? :)


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag läser till beteendevetare i Västerås, programmet är på 3,5 år och inte alls skit ;) hih

2012-02-03 @ 14:47:30
URL: http://isabellethimberg.wordpress.com
Postat av: Svar:

Jaha, Men vad nice! :D / Josefin

2012-02-03 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0