2012-02-10

Hej! Sitter i soffan med tv:n på, kanal5. Måste bara uppdatera om att programmet "What do you want to do before you die?" är på femman inte MTv, vet inte hur jag fick ihop det sist men.. kanske går på båda? ;) Denna gången skulle dom stryka av "Vara med å förlösa ett barn". Tyckte det verkade lite knäppt först men det gick ju okej :) Det skumma var att kvinnan som födde gnydde två gånger sen var barnet ute..? Visst dom tar ju inte med allt som filmas eller händer.. men hallå haha! (Jag grät) Sedan hjälpte dom en tjej att kunna åka till staden där hennes mamma låg begraven, jättefint! (Jag grät) Och nu kollar jag på Ellen DeGeneres där de första gästerna var en man, en pojke 2 år och två flickor ca 10 år som var med om en olycka men blev räddade av människor i närheten (Jag grät). Hoppas på lite mindre vackra och mer uppiggande saker nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0