2012-02-06

Det märks verkligen att Melissa är sjuk, stackarn ♥ Imorse vaknade hon 07:16 , ville ha vällingen som hon knappt rörde kvällen innan när hon skulle sova, sedan somnade hon om. Vaknade igen kl 08:16 jag bärde då in henne till mig och Kim men hon fortsatte att gny/gnälla hela tiden så jag bärde tillbaka henne till sin säng och så fick hon en flaska vatten, det var bara det hon ville (: Sen vaknade hon 1-2 timmar senare, jag hämtade henne. Vi låg i sängen och myste och hon lekte lite med min mobil. Vi somnade om och gick upp vid ett-tiden!! Jag värmde rester till lunch, pasta o köttfärssås :) Hon åt jättebra! Bättre än vad hon gör vissa dagar när hon är frisk! Det var riktigt skönt! Efter middagen fick hon ta ett bad sen var hon så trött så hon fick lägga sig igen, med välling, klockan var då knappt tre.. nu är hon 17:21!? Ja som sagt, hon är sjuk så hon behöver vila. Känner det att jag vill verkligen inte väcka henne, hennes kropp får bestämma hennes rutiner.

haha nu vaknade hon.. Puss!




Nyvaken älskling :D
Var tvungen att lägga upp en bild på henne nu, så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0