2012-02-02

Hey folks!

Vilken härlig dag, eller hur!? :) Så vackert väder! Men ooo så kallt. Imorse startade jag och Melissa dagen med pannkakor (och lite vaniljglass till, ssch!) och sedan en promenad i solskenet :D underbart! När vi kom in la jag henne, somnade direkt. Så skönt att gå ut lite med henne innan hon ska vila eller sova för natten, hon somnar lättare och jag tror att det är skönare att somna när man varit ute en stund. Som när man tar ett varmt bad sen kryper ner i sängen, mm! Tyvärr har vi ju inget badkar i denna lägenheten, har däremot Melissas badbalja som funkar fint åt henne så den får hon hoppa i sen :)

Kollade förut på Hell's Kitchen med underbara och grymma Gordon Ramsey! ;)

Funderar på vad jag ska göra för middag ikväll.. har kollat runt på internet och samlat massa underbara recept. Vore kul att prova på något nytt :) Får la se vad det blir, skulle kunna lägga upp det här! Om det inte slutar med potatis å köttbullar då haha! :P


Har ni något recept som står ut bland mängden, något riktigt spännande och gott!? Tipsa gärna :)





Visst ser det underbart gott ut!?

Synd bara att jag inte äter allt i den..
Har varit jättekräsen vad det gäller mat! Men har lyckats att få mig själv att prova och gilla allt mer, vilket är så mkt roligare och lättare. Önskar jag kunde äta allt haha :) Men banan i mat.. njaa där kanske gränsen går ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0