Min Bebis <3



Inte en lugn stund i magen ikväll! Rätt skönt ändå att hela tiden känna av att hon är där, rör sig och mår bra :) Fy vad jag kommer sakna att vara gravid! Kommer kännas jättekonstigt :( Det är en sån underbar känsla!! Jag är aldrig själv, och det är så mysigt på kvällarna när jag går å lägger mig å känner min lilla bebis röra sig inne i magen. Fast jag längtar ju jättemycket tills mitt och Kims barn föds, tills vi får träffa dig och se dig. Se dig växa upp med oss och bli en helt egen person, en helt ny människa med egen personlighet, egen röst, egen humor, egen hårfärg. Det e inte klokt. Så ofattbart. Det händer säkert minst en gång om dan att jag tänker på när jag ska åka in å föda. Hur kommer det gå till? Hur kommer det kännas? Av vilken anledning åker jag in, går vattnet? Vem kommer vara med mig när det händer? Vem kör mig? Självklart finns det flera jag vet som kan köra mig men man vet aldrig vem som kör mig i slutändan. Mamma får inte köra mig, hon kommer vara stressad så det räcker. Lilla mamma :P Tänk om nån månad.. så kommer jag kunna lägga upp bilder på en bebis, inte en mage. Nån som kan fatta?? Ne, trodde inte det heller.

Känslan är sjuk, ofattbar, underbar, overklig men ändå så verklig.


Y


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0