Jag har inte glömt dig!

Känns ibland som att bebisen lever runt där inne som att påminna mig om att hon finns där :P Men tro mig, jag har inte glömt! ;) ganska svårt eftersom jag inte kan sitta, ligga, stå lr gå normalt! Igår kväll hade jag verkligen problem! Kanske var överansträngd.. Ungefär var femte minut var jag tvungen att sätta mig eller lägga mig ner för att det gjorde så ont, neråt livmoderns början, ljumskarna, det krampade i skinkorna och låren. Kim bar in mig till toa så jag kunde lägga mig i ett varmt bad medans han fortsatte att laga mat :) Jätteskönt! Men det hjälpte bara för en stund, för efter ett tag när jag stått upp så började det värka igen. Även idag har det värkt mkt. Som en brännande känsla  runtom livmoderns början som börjar långt ner i magen och liksom trycker sig neråt. Funderar på om det är värkar eller vad det är.. Vill vänta lite med att ringa in till KSS igen. För än sålänge märker jag ju att inget mer händer. Orkar inte åka in på massa kontroller bara för säkerhetsskull. Var ju faktiskt inne i förrgår och då var allt bra. Inga tecken på att nått var på gång förutom att bebisen lagt sig tillrätta med huvudet neråt. Och det är ju faktiskt ett tag kvar, ca sju veckor, så lite tålamod får hon gärna ha ;P

Hon ligger väldigt mycket på den högra sidan fortfarande. Blir förvånad när magen står ut på vänster sida xD Dom hårda sparkarna känns inte lika mkt längre, det har övergått till en rullande känsla kan man säga. Visste inte hur jag skulle förklara det först men sen läste jag på gravid.se om vad som ska hända nästa vecka och där stod det så, precis som jag känner! :D Så jag ska inte skriva för mkt nu för då e det knappt nån idé att jag lägger upp nått från gravid.se imorn ;)




Nu ska jag och Kim krypa ner i ett varmt bad :) <33

Kram!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Spännande som satan! :D Jag vill också bada, fusk ju <3

2010-03-15 @ 10:48:48
Postat av: Anonym

Aa :D hihii :P

2010-03-15 @ 13:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0