Bebissaker!

Idag skulle jag å mamma åkt å köpt bebisgrejer egentligen, men hon är tyvärr sjuk så jag åkte med Sofia istället. Åkte till Skövde, första stoppet blev Babyproffsen, men fy tusan vad dyrt det var där :( så vi åkte vidare till Coop, mkt bättre! Kolla lite på napparna, tänkte att det kan ju inte va så himla svårt att välja napp.. bara å ta en som e söt å verkar bra.... ha! a juste..! Fanns hur mkt som hellst, så jag ringde mamma om råd :) slutade med att jag köpte dessa..



Söta va!?


Sedan kollade vi på hudvårdsprodukter, även där var det som att vara vilse... i en stor babyoljedjungel :P Men hittade tillslut lite bra grejer :) schampo, bad, olja och puder. Allt utan parfym, färg och konserveringsmedel även svanmärkt och godkänt av astma och allergi förbundet, allt från änglamark! Köpte oxå blöjor, de minsta :) en nappflaska, filt, badtermometer, amningskudde, underlakan, plastfrotté och en Mitt första år -bok.




Känns konstigt detta... Men bra :)
Känns som att jag låtsas att jag ska ha barn å köper massa saker jag inte behöver bara för skojs skull. Men så e det ju faktiskt inte.. Jag ska ju ha barn, på riktigt. Jag e fet å allt. Japp snart händer det. Inte långt kvar till Josefin är mamma! Y




Mitt första år - Nalle Puh





Ja, det var min dag.. nu ska jag ta det lugnt i soffan med lilla missen. Borde diska...
Har några avsnitt av Cougar Town och Desperate Housewives att se oxå :D

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jen

Du har en jätte fin mage! Måste bara fråga vart köpte du mina första år boken? Den var otroligt fin! Kram

2010-03-26 @ 11:06:40
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0