Shoppade idag :)

Vart å shoppat i skövde idag :D Det var rätt intressant, eftersom jag blivit större lite här å var hahahaa!! Köpte massor av fint iaf! E jättestolt över mig själv för jag köpte 8 plagg varav endast två (!!) inte var på rea, å det var en bh å ett par trosor :D Totalsumman blev typ 450 kr. :D




Blev inget McDonalds igår.. men däremot Max idag ;D





Sov hos mamma inatt :) Lika mysigt som vanligt att komma ut på landet å hälsa på familjen, och katterna.. å hunden :D <3 Borde jag göra oftare!



Ska snart gå å lägga mig, trots denna tidiga timme ;O ska upp tidigt imorn. Ska in till stan vid kl 8, om jag orkar. Sen ska jag till MVC vid kl 11 :D går dit varannan vecka nu. Pratar, tar blodprov och lyssnar på hjärtljuden gör vi nu varje gång :D ska snart börja mäta magen å så oxå tror jag, spännande :)



Ne nu ska jag nog hoppa i säng med Kim :D och sova då!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0