Mamma, jag ska kn*lla på tv!

Seriöst!! Alla dessa program som det springer runt halvnakna brudar på, det e ju inte klokt :s T.ex. Paradise Hotel och Big Brother. Jag har kollat på det för det är rätt underhållande men skulle aldrig kunna medverka i nått sånt. Har tänkt att det är väl inget å visa sig lättklädd på tv:n, det e ju ens egna kropp men ska man vara osjälvisk så borde man tänka sig för. Ens mamma har en dotter som alla sett naken på tv och ens pojkvän kommer ha en flickvän hans kompisar redan sett naken på tv:n liksom. Och tänk om man i framtiden skaffar barn, kul för barnet att det finns bilder och filmer på ens mamma naken. Usch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-20 @ 00:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0