Borta bra men Hemma Bäst!

Har hållt på å grejat i lägenheten med hjälp av Kim och mamma :) Har fått det jättefint nu!! Saknas bara mattor å lite småplock, men det fixas lätt :P Bilder kommer!

Mamma hade Lingon&Blåbär-party (REA!) hemma hos mig igår kväll :) (För er som inte vet så är Lingon&Blåbär ett klädesmärke, de har kläder från bebis till vuxen. Inte så billigt (enligt mig) men bra kvalité och giftfria färger i kläderna!!) Det var trevligt. Bäst var fikat å de bebiskläderna jag fick :D

Ska skicka efter bredband så jag kan ha internet i min lägenhet :) Tänkte jag ska ta nått biligt erbjudande å köpa med en laptop eller en mini-pc. Me jag kan inte bestämma mig.
Vilket är bäst?


Mamma och min lillebror Hampus sov hos mig inatt :) mysigt! Dom fick ta sängen, en 1.20 säng så dom fick plats :P och jag sov på soffan. Men hade inte kuddar så det räckte så jag fick ta min mysiga pläd Ludde från ikea som kudde :D den var jättego, men lite jobbigt med allt det där fluffet i ansiktet.. Hahaa! Hitta inget bra å sova i men tog en t-shirt som jag försökte sträcka ut lite vid magen.. den gick sönder :P hehee. Jaja, den var inte så snygg ändå, och nu satt det ju inte åt runt magen iaf :D (a)



myys!







hahahaa!! Ja så kan det gå när kläderna inte passar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0