Bloggade - fick sparken




"Helt oacceptabelt" - tror inte det är så långt ifrån det att jobba på McDonalds så det är väl inte mer än rätt att hon skriver så. Inget nedsättande mot de som jobbar där lr så men tror inte det är en dans på rosa moln att jobba på ett ställe där det är stressigt nästintill hela tiden.. kunder gnäller, apparater piper, ungar skriker osv. Ne fy! Jag vet att jag aldrig skulle klara det iaf, ioförsig så är jag ju kort oxå så jag skulle väl nå knappt hälften och sitta i ett hörn å äta pommes frittes å bli fet istället ;D hahaa! Kan inte fatta att jag inte tröttnar på den där skitmaten, i love it<3 mmmmm.. cheesburgare!! Å jag som är så hungrig :(
Hahaa detta inlägget gick från nån bloggare som fick sparken på McDonalds till att jag sitter å dregglar över cheesburgare (a) men man kan inte låta bli.

Hur många ska till McDonalds nu ;)

Kommentarer
Postat av: Jela - Bebis i mars

Jag kan inte hålla mig från mcdonalds ändå hihi :D

Gattis till bebben i magen btw!

2010-01-20 @ 23:07:20
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jag saknar dig!! <3 <3

2010-01-21 @ 09:21:00
Postat av: Josse svarar:

Jela; Haha okej ;P Tack så mkt :) Detsamma!



Pauline; Jag saknar dig med! <33

2010-01-21 @ 18:23:13
Postat av: malin

undrar vad det var hon skrev? jag skrev också en del när jag jobbade där, men å andra sidan var det helvetet på jorden för mig :P

2010-01-22 @ 23:38:55
URL: http://www.cordykaye.blogspot.com
Postat av: Josse svarar:

Ja lr hur.. ja det kan jag förstå. kan ju inte vara kul å jobba där. men man måste ju skriva sanningen, e det piss å jobba där så e det ju det lixom.

2010-01-23 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0