WOW!!

Tror jag kände mitt barn sparka förut :D Jag är inte helt säker men det var iaf en känsla som jag inte känt i magen förut :P
Längtar så himla mycket tills imorn! Ultraljud! Hoppas verkligen att jag får veta om det är en pojke eller en flicka <3

Annars så har jag varit å köpt presentpapper och tillbehör och hämtade mina och Kims kläder som vi skickat efter från H&M och TopStreetwear.com :) Blev färdig för en liten stund sen med att slå in alla paketen som ska ges ut i helgen. Älskar att köpa och slå in presenter. Men köpte dock lite för mycket, har inte tillräckligt med pengar till hyran nu istället så jag får låna lite av mamma (a)


Ska nog hoppa in i duschen nu å värma magen lite :) sen blir det mys resten av kvällen!



                         Kram!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Gud vad kul att kunna följa dig såhär när vi inte kan prata så ofta <3

2009-12-02 @ 22:36:29
URL: http://pullin.blogg.se/
Postat av: Josse

Jaa tur att internet finns!



<33

2009-12-02 @ 22:46:20
Postat av: ...

För i helvete.... Klipp håret och skaffa ett jobb innan du bestämmer dig att skaffa barn.. Det finns redan tillräckligt med socialfall som för barn in i världen i det här landet...

Väx upp för faaaaaan..

2009-12-05 @ 21:57:32
Postat av: Josse

Sen när blev det omoget att ha långt hår? Du får ursäkta mig för att jag inte skaffa jobb innan jag hade sex eller att jag valde att inte döda mitt barn när jag blev gravid!! Socialfall? Du har inte en jävla aning om varför jag går på soc!! Jag kommer inte gå på dom så länge till heller, om du nu vill veta. Du säger till mig att växa upp?? Seriöst,.. du som vart så extremt mogen å lämna inte ens ditt namn. Vad e du för ett fegt litet as då!?

2009-12-13 @ 20:13:26
URL: http://josefinkagero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0