Ultraljud!

Var på ultraljud idag! Var jättenervös innan, var rädd för att hon skulle säga "Ojdå!" lr nått i den stilen.. Men allt gick jättebra! Vågade inte riktigt titta först men när jag kollade mot skärmen så såg jag ett litet barn med ett snabbdunkande hjärta :) det var det finaste jag någonsin sett <3 Det var en livlig liten rackare :P Rörde sig hela tiden och försökte gömma sig när vi skulle titta närmare, t.ex. när vi skulle kolla närmare på huvet så tog barnet för armarna :D haha. Och när vi skulle titta på fötterna började barnet sparka väldigt mycket och vägrade vara stilla! Könet kunde hon inte riktigt se men hon såg ingen pillevink vilket hon sa att hon borde gjort, med tanke på sättet barnet låg på så det blev uteslutsmetoden.. antagligen är det en flicka :) Och det är inte så jättelångt kvar tills jag får se henne och hålla min lilla flicka i min famn!! <3 Fick tre kort på henne från ultraljudet, på det sista så drog hon upp handen vid ansiktet innan det togs så det ser ut som hon vinkar :D så underbart fin är hon<3 Man såg henne väldigt tydligt! När vi såg på henne i profil så syntes allt i ansiktet väldigt bra, pannan, näsan och läpparna :) Hjärtat syntes jätteväl, klappade fort :)
                                                                                                                                              

Var inne i några klädbutiker förut och råka köpa med mig lite söta bebiskläder hem :P Kan ju inte låta bli. Inte mamma heller, hon börja köpa kläder innan jag gjorde det.. lite i smyg sådär ;) Efter nyår så blir det att börja handla in mer saker så vi sen är redo tills bebisen kommer i maj!
                                                                                                                                            

Ikväll blir det mys med älskling :) Ska se The Proposal och kanske smaska på nått gott till ;D



Kram!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Fortsätt att skriva gumman, jättekul att läsa!! <3

2009-12-03 @ 19:51:25
URL: http://pullin.blogg.se/
Postat av: Josse

Det ska jag! :D Vad bra!! <33

2009-12-03 @ 20:43:56
Postat av: Anna

Hej. Det var längesen. Va kul att du ska bli mamma. Grattis! Kram på dej

2009-12-07 @ 22:08:43
URL: http://azzzii.blogg.se/
Postat av: Josse

Hej! Ja det var det. Japp! :D tack! Kram

2009-12-07 @ 23:02:26
URL: http://josefinkagero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0