STORstädning!

Håller på å städar för fullt hos pojkvänen.. tog en paus i diskningen :) det är jag värd! Sen blir det till att köpa lösnaglar och lösögonfransar tills imorn. Som sagt så vill jag ju ändå vara fin även om jag inte kan dricka.. det är ju trotts allt inte alkoholen jag är vacker inför ;) det är mina läsare! hahaah!!
Fick låna en klänning av kusinen Sarah :) bebismagen sticker ju fortfarande ut såklart ;P men den sitter inte åt runt magen :) Kommer bilder imorn lr övermorgon ;) Hittade mina pumps igår oxå!! :D Nice!

Var på Kulhult igår och åkte pulka :D jag bröt tyvärr ena nageln "/ blev en ganska stor blodfläck i vanten :S blää! Överdriver inte asså, vanten ser skitäcklig ut. Ska tvättas!! Min bror på 8 år råka också ut för en olycka, dock lite större än min brytna nagel.. Han åkte över ett gupp och landa på ena handen så han fick en spricka lr nått, han ska gå med gips i tre veckor, stackars Buppis <3

Nu är jag hungrig igen.. får se om jag ställer mig å lagar mat lr om det blir ett latare alternativ, pizza! Min bror och två av kims bröder är här så det blir ju en del matlagning då.. Uuh!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0