Stackars mig :(

Sötnosarna! <3




Var med om en nära-död-upplevelse förut! Okej, kanse inte riktigt.. men var nära på att svimma på McDonalds förut :( var helt spyfärdig å jättevinglig å skakig! Stod i en superlång kö.. Stod å höll Kim i händerna å fast han var precis framför mig så såg jag honom knappt, det var helt suddigt och såg svarta fläckar öerallt, skitläskigt! :( Vingla till toaletten och tvätta ansiktet med kallt vatten å drack en del vatten med, då blev det bättre. Sen fick jag i mig mat så då var det bra. Men usch vad läskigt det var!! Klockan var ca 14:00 och jag hade inte ätit nått, men att jag blev så dålig! Har inte vart så dålig på skitlänge.. Blää :(

Kims farmor med man har vart här idag och snart kommer Kims pappa å hälsar på :)



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0