Snöö :D <3

Äntligen har Skara blivit ett vinterland :D Älskar snö! Det är underbart vackert ute :D <3

Jag och Kim har varit hos mamma idag :D blev inga snögubbar.. men massor av pepparkakor istället :D
Hoppas det kommer mer kramsnö snart, DÅ blir det snögubbar!

Ebba, jag och Kim :P





Har också vart i Götene idag och tittat på Kims ena lillebror Oliver som var med på julteater som hans skola hade :) Så duktig var han!








Oohh så det sträcker om magen! Får ont i huden så fort jag gäspar eller andas in djupt, m.m. Blir jätteuppblåst sent på kvällarna, fast när jag går å lägger mig å klappar på magen så går det över, lite iaf :)
Hade världens underbaraste dröm inatt :) (vilket var bra för jag hade en mardröm natten innan "/ ) Drömde att jag var i nionde månaden och födde mitt barn :D fast det var lite konstigt för det var en pojke tror jag :P har inte riktigt vant mig vid tanken att det är en flicka än, fast det har jag ju tid för.. det e ju 20 veckor kvar ;P Drömde också att jag fick en häst :P haha en liten shettis!




Bilderna togs i förmiddags :)

Hahaa ser skitrolig ut framifrån :P



Tror jag ska äta lite chips nu sen sova :D



Kram!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jösses vad du, ni? Växer :D haha, vad ska man säga? xD



Längtar verkligen till nästa vecka! :D PUSS!! <3 <3

2009-12-18 @ 02:00:43
URL: http://pullin.blogg.se/
Postat av: Pauline

Jösses vad du, ni? Växer :D haha, vad ska man säga? xD



Längtar verkligen till nästa vecka! :D PUSS!! <3 <3

2009-12-18 @ 02:01:09
URL: http://pullin.blogg.se/
Postat av: Josse

Hahaa aa jag vet :P Vi börjar bli tjocka nu ;D



Jag med!! :D <33 PUSS & KRAM!

2009-12-18 @ 02:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0