Shoppa! Slösa! Handla!

Jag tror jag blivit beroende av att skicka efter saker (a)
Började nyss betala av räkningen från hm på nästan 900 kronor men var oxå nära på att köpa mammakläder på samma gång, en jättesöt cardigan för ca 300 kr. Den var ju på rea + att jag fick 10% rabatt! Men jag hejda mig :) *puh* Men har däremot precis skickat efter en sak till älsklingen :P men det e tillåtet för det är ju en present :D Kan skriva vad det var sen när han fått den/det ifall han skulle kika in här ;D

Det har vart ganska livat i magen sen de FÖRSTA sparkarna igår :D Har kännt hur det bubblat, sparkats och åkt omkring där inne :P Ooh härliga känsla <3 Förutom när hon lägger sig långt ut, är så obehagligt när det blir hårt om magen och byxorna trycker på. Har inga byxor med större resår :( Jeansen har jag inte dragkedjan uppe på utan använder hårsnodd å så ett långt linne över det :) men ändå så trycker det där gylfen börjar.. Måste verkligen fixa kläder där magen inte sticker ut ur :P ser inte riktigt klok ut ibland, får gå med byxorna under rumpan för att de inte ska trycka vid magen,.. när jag går hemma då ;D

Glömde ju säga oxå att Kim fick känna sparkar inatt :D Han tyckte det var läskigt och häftigt :D Han förklarade för mig hur sjukt det kändes. "Tänk dig att du har handen på min mage å så helt plötsligt så är det nått där inne som puttar till din hand, nått som trycker upp från magen" Det är ju helt ofattbart egentligen. Och så sa han att hans dotter sparka skiten ur honom, lr nått liknande.. aja kul lät det iaf :D
Jag tyckte att det kändes ungefär som när en katt slår eller "duttar" på en, och också som ett hjärtslag som dunkar till inne i magen. Svårt å bekriva känslan, man måste uppleva den! Men underbar är den iallafall <3 Se till att du någon gång i ditt liv får uppleva detta :)

Nu ska jag nog lägga mig snart, hoppas jag, om jag inte glömmer bort tiden..

                        
Kram & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0