Nyår.

Hej igen!

Sitter å funderar på hur jag ska se ut på nyår. Har ju inte så mkt snyggt som passar nu när magen börjar puta. Har inte hittat mina snygga pumps heller å det känns tråkigt med klackstövlar.. Funderar oxå på om man kanske skulle skaffa sig lösnaglar och lösögonfransar till nyår lr bara fia det jag har. Hmm.. Finns varken tid lr gott om pengar nu heller. Jag hittar nog på nått :) jag har ju iaf en ny plattång så jag kan bli fin i håret :) Kanske fia mina redan fina lockar till ännu finare lockar ;D haha! Även om jag inte ska dricka så vill man ju vara fin. Är ju inte fin för alkoholen heller ;) hahaha!
Har inga stora planer frö nyår förutom att vara hemma hos älsklingen då han ska ha fest. Wanna come?



Vad ska du göra på nyår?







PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0