Myskväll på landet :)

Kom hem för en stund sen från en jätte trevlig kväll på landet ute hos Sussie och Larry, familjen Ludwinek var där oxå :) Har ätit god mat och suttit å pratat, haft jättekul! Kim och jag var ute å gav hästarna morot och hö också :)

Det har varit väldigt lugnt i magen idag. Har kännt rörelser i magen drygt två gånger. Men däremot har jag fått springa på toa sjukt mycket, rätt jobbigt! Ibland dröjer det inte mer än 5-10 minuter mellan gångerna. Och bättre lär det väl knappast bli med tiden, wiie ;D Ja toan lär ju inte känna sig bortglömd iallafall ;P "höhöö". Bebisen tror väl att mammas blåsa är en studsmatta.. hmm.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, är lite kall så det kommer bli skönt att krypa ner under täcket :)


Kram & Godnatt!




Nimba
&
Karisma





Tyckte detta kortet blev så vackert med solnedgången i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0