Mys :)




Äsklingen gjorde milkshakes igår :D blåbärs sorbet! Var jättegott :)






Idag har jag vart hemma i min lägenhet å lagat mat :) sen kom Fia å vi umgicks i nån timme :D
Min lillebror Hampus går på teater och hade uppvisning idag :D Han var jätteduktig :) <33



Snöööö :D <3


Imorn ska jag och Kim till mamma å vara där hela dagen :D ska göra snögubbar!! På kvällen ska vi åka å titta på hans ena lillebror som ska uppträda, nått julgrejs med skolan. Om jag fattat rätt :P


Pallar inte skriva mer, måste lägga mig.. har jätteont i munnen. Har fått en liten blåsa, typ ett munsår, innanför läppen å inte nog med det så skaver den mot tänderna oxå så det gör ännu ondare :( Hoppas det har gått över eller åtminstonde blivit bättre tills imorn!



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0