Mys <3

                                                   
Somnade tidigt igår. Jag och Älsklingen gick å la oss vid sju igår kväll och gick upp vid elva idag! Nu är klockan lite över ett på natten å som tur är börjar jag bli trött så jag kanske kan gå å lägga mig och somna snart :)

Var hos mamma idag och firade hennes och Mikaels (min "låtsaspappa") 15-åriga bröllopsdag! :) Åt jättegod mat, förrätt: soppa, huvudrätt: smörgåstårta, efterrätt: jordgubbstårta och operatårta (typ prinsesstårta). Supergott! Fick massa presenter också :D bl.a. en allt-i-ett-skrivare (kopiator, skanner & skrivare) utav Kim :D <33 Har fått ut jättefina bilder på ultraljudsfotona<3 tänkte vi skulle förstora det fotot där barnet ser ut att vinka och sen hänga upp det i barnrummet :) Och så kopiera min hand (med färg), kortet blev så bra att det såg läskigt ut alltså! Sjukt bra grej det där :D La fotot på min hand så den gick samman med armen, det såg skitcoolt ut ;D
Provde förresten mammas bröllopsklänning förut :P den passade nästan perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0