maaaaaaaaaat ;O

Är nu hemma efter en lekstund med Fia och Pauline :D Satt å snacka i soffan mest :) å så peta dom på magen :P
cuz im fat! (Y)

Big girl You are Bautiful ;)

Älskar att vara gravid!! För det mesta ;D


OJ vad jag är mätt! Julmat igår. Julmat imorse. Julmat förut hos farmor. Pizza med älskling. Och McDonalds med fia och bumbi! :D I love it! Fast jag känner mig uppstoppad asså.. skitäckligt. Men gott med mat! Hahaaa!

Sova snart? Jupp, tror det. Känns som det e bäst :D ifall jag skulle bli sugen å råkar gå förbi kylskåpet lr någon annan matgömma ;D tror inte min lilla kropp klarar mer mat nu :P En ny dag imorgon! :D <3




Är inte julen överskattad? Eller är det bara jag som känner så.. Detta är andra året jag firar jul och jag tror inte det där med jul är min grej. Ge mig snö och en pulka så har ni aldrig sett ett gladare barn!!






Får väl se hur det blir nästa år....


Sköna bilder ju! :D



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0